Βιογραφικό


Η Αντωνία Κυρμίτση γεννήθηκε στο Παραλίμνι και πήρε απολυτήριο από το Λύκειο Παραλιμνίου. Έπειτα, ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Συνέχισε τις σπουδές της στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, όπου απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο στην Ειδική Ενιαία Εκπαίδευση. Ειδικεύτηκε στην εκπαίδευση παιδιών που αντιμετωπίζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. 




Απο το 2008 έχει πραγματοποιήσει πολλές μετεκπαιδεύσεις στον χώρο της Ειδικής Αγωγής όπως:

  • Εξειδίκευση – Κατάρτιση: «Εξειδίκευση στις αναπτυξιακές διαταραχές παιδιών και εφήβων (συμπτωματολογία-αξιολόγηση-παρέμβαση)»Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, Εργαστήριο Νευροψυχολογίας, Ελλάδα
  • Πιστοποιητικό Εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή 500 ωρών, με τίτλο «Ειδική Αγωγή – Μαθησιακές Δυσκολίες / Δυσλεξία», από το Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Τμήματος Δ. Ε του Εθνικού & Καποδιστριακού Παν/μου Αθηνών. 
  • «Δυσλεξία και μαθηματικά - Δυσαριθμησία: Αξιολόγηση και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις», του Παιδαγωγικού Τμήματος Δ. Ε του Εθνικού & Καποδιστριακού Παν/μου Αθηνών. 
  • Επάρκεια στο Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μαθησης
  • «Δυσλεξία-Δυσορθογραφία-Δυσαριθμησία, φύση των διαταραχών και αντιμετώπιση- Μέθοδος Μαυρομμάτη, Garden of the mind, Λευκωσία, Κύπρος.
  •   «Μαθαίνω να εκφράζομαι», Πρόγραμμα Ανάπτυξης Προφορικού και Γραπτού Λόγου για παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες Δημοτικής Εκπαίδευσης – «Πρώτη Ανάγνωση και Γραφή»., για παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες, Λεμεσός, Κύπρος.
  • «Κοινωνικές Ιστορίες», Ελληνική Εταιρεία Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων, Λεμεσός, Κύπρος
  • «Διαταραχές του φάσματος του Αυτισμού» - Η εφαρμογή της δομημένης εκπαίδευσης ΤEACCH, Ευρωπαϊκή Ακαδημία Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης, Λευκωσία, Κύπρος.
  • «Η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στο πλαίσιο της ενιαίας εκπαίδευσης: Εφαρμογές – Προβλήματα – Προοπτικές», Τμήμα Επιστημών Αγωγής και Εταιρεία Ειδικής Παιδαγωγικής Ελλάδος,  Λευκωσία, Κύπρος.
  • «Εκπαίδευση για την Ένταξη: Από την έρευνα στην πράξη», Πανεπιστήμιο Κύπρου, Λευκωσία.
  • «Συνεργασία Εκπαιδευτικών-Γονέων, αποδοτικότερα αποτελέσματα», Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Λευκωσία.
  • «Ο εμψυχωτής στο σχολείο και έξω απ΄ αυτό», Πανεπιστήμιο Αλεξανδρούπολης, Ελλάδα.

Επαγγελματικά δραστηριοποιήθηκε ως Φιλόλογος - Ειδική Παιδαγωγός, μέλους ομάδας ειδικών σε θεραπευτικά πλαίσια στη Λευκωσία σε Ειδικά Εκπαιδευτικά Κέντρα. 


Στα πλαίσια των καθηκόντων της υπήρξε:
  •   Υπεύθυνη Πολυθεματικού Κέντρου
  •       Επιστημονική συντονίστρια των θεραπευτικών προγραμμάτων του Πολυθεματικού Κέντρου

Ανέλαβε την:

  •  Αξιολόγηση και παρέμβαση σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες/Δυσλεξία. Παρέμβαση σε παιδιά με αισθητηριακές και κινητικές δυσκολίες, διάσπαση προσοχής, νοητική υστέρηση και άλλες αναπτυξιακές διαταραχές. 
  •   Διοργάνωση ομάδων «Ψυχοκοινωνικής – Συναισθηματικής Αγωγής σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας» σε συνεργασία με την Κλινική Ψυχολόγο του κέντρου
  •  Συμμετοχή σε πολυθεματικές συναντήσεις σε Δημόσια Σχολεία
  •  Συμμετοχή σε διαλέξεις-σεμινάρια που απευθύνονται σε γονείς
  • Παραγωγή ειδικού εκπαιδευτικού υλικού
  • Υπεύθυνη διοργάνωσης Καλοκαιρινού Σχολείου
  • Υπεύθυνη οργάνωση των προγραμάτων που αφορούσαν την εκπαίδευση των παιδιών που φοιτούσαν στο δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειου
  • Προετοιμασία της Γ' λυκείου για τις εισαγωγικές εξετάσεις 

 αλλα και ατομικά σαν Φιλόλογος - Ειδική Παιδαγωγός με:
  • Εξατομικευμένα θεραπευτικά προγράμματα αντιμετώπισης σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες – δυσλεξία - ανωριμότητα – νοητική στέρηση. 
  • Προγράμματα σε παιδιά Δημοτικού για καθημερινή μελέτη 
  • Φιλολογικά μαθήματα γυμνασίου και λυκείου
  • Προετοιμασία Παγκύπριων εξετάσεων

Σε όλη τη διάρκεια της μετεκπαίδευσης και της επαγγελματικής της ενασχόλησης έχει εκπαιδεύσει παιδιά με
δυσλεξία, ανωριμότητα, οριακή και ήπια νοητική καθυστέρηση, δυσγραφία, δυσορθογραφία, δυσπραξία, δυσαναγνωσία, δυσαριθμησία, διάσπαση προσοχης, δυσκολία στην πρώτη γραφή – ανάγνωση – αρίθμηση, εκλεκτική αλαλία, διγλωσσία.