Προετοιμασία Παγκύπριων Εξετάσεων


Στη Γ΄ Λυκείου ο μαθητής είναι πια στην τελική ευθεία. 

Έχοντας πλήρη επίγνωση των απαιτήσεων του Παγκύπριου συστήματος των εισαγωγικών εξετάσεων και με εφόδια τη διδακτική επείρία και τη λεπτή γνωστική ειδίκευση έχουν διαμορφωθεί οι βασικοί άξονες λειτουργίας του φροντιστηρίου:
  • Ομαδική προετοιμασία των υποψηφίων σε ομοιογενή τμήματα συνεργατικής μάθησης και ευγενούς άμιλλας.
  • Γόνιμη συνεργασία δασκάλου και μαθητή σε επίπεδο διδακτικής και παιδαγωγικής διαδικασίας.
  • Συχνή επικοινωνία εκπαιδευτικού και γονέα με σκοπό την ενημέρωση του γονέα σχετικά με τη μαθησιακή πορεία του παιδιού τους.
  • Συνεργασία του εκπαιδευτικού με ειδικούς ψυχοπαιδαγωγικούς φορείς για την καλύτερη αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών και ζητημάτων διαχείρισης άγχους.


Στόχοι:
  • Η απόκτηση της απαιτούμενης γνώσης με εξονυχιστική διδασκαλία της εξεταστέας ύλης κάθε εξεταζόμενου μαθήματος.
  • Η κατάκτηση της παρεχόμενης γνώσης με τον απαραίτητο διδακτικό διάλογο στις ώρες διδασκαλίας και την επεξεργασία των μαθητικών αποριών που ανακύπτουν
  • Η γόνιμη αφομοίωση της γνώσης με εναλλακτικούς τρόπους προφορικής και γραπτής αξιολόγησης των μαθητών/-τριών μας στα πλαίσια των διδακτικών ωρών κι ανεξάρτητα απ’ αυτές στα πλαίσια πρόσθετης ενισχυτικής διδασκαλίας.
  • Η δημιουργική αξιοποίηση της γνώσης με την καλλιέργεια της κριτικής ικανότητας και την ανάπτυξη της συνθετικής σκέψης μέσα από διαφορετικούς τύπους εργασιών, ασκήσεων και αξιολογήσεων των μαθητών/-τριών μας.
  • Η τόνωση της αυτοεκτίμησης και στην καλλιέργεια της αυτοπεποίθησης των μαθητών/-τριών μας, γιατί η προσπάθεια κάθε υποψηφίου είναι αποδοτική, όταν έχει εσωτερική αφόρμηση.
  • Η ανάπτυξη εκ μέρους μας της φιλομάθειας των μαθητών/ -τριών, ώστε να έχει η όλη γνωστική τους προσπάθεια εσωτερικό υπόβαθρο.
  • Η επιτυχία στις εξετάσεις και το κάθε παιδί ν' αναδείξει τον καλύτερο του εαυτό.