AΡΙΘΜΟΙ, ΚΟΧΥΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ
Η Montessori (1870-1952) υποστήριζε ότι τα παιδιά μπορούν να μάθουν με το δικό τους ρυθμό σε ένα οργανωμένο και ελκυστικό περιβάλλον με ποικίλα υλικά και μέσα. Έδινε ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη των αισθήσεων.
💧Εμείς εδώ χρησιμοποιήσαμε :
💦Υλικα:
κοχύλια, μπαλάκια νερού σε χρώμα μπλε, ανάγλυφα ψηφία αριθμών
κοχύλια, μπαλάκια νερού σε χρώμα μπλε, ανάγλυφα ψηφία αριθμών
✏️Χρησιμοποιήσαμε αναγλυφα ψηφία των αριθμών. Το παιδί αγγίζει το περίγραμμα των ψηφίων με το δάκτυλο και λέει τον αριθμό.
✏️Αντιστοιχίσαμε την ανάλογη ποσότητα με τις μπάλες νερού.
✏️Αντιστοιχίσαμε την ανάλογη ποσότητα με τις μπάλες νερού.
💦 Η μικρή γοργόνα τοποθετεί μαργαριτάρια (μπάλες νερού) στα κοχύλια του βυθού. Να βοηθήσεις και εσύ ; άγγιξε με το δάκτυλο σου τον αριθμό και πες δυνατά το όνομα του. Έπειτα, τοποθέτησε τόσα μαργαριτάρια όσα λέει ο αριθμός!
Αντωνία Κυρμίτση
Φιλόλογος - Ειδική Εκπαίδευση ΜΑ
Εξειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολίες/δυσλεξία
👑
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου