Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

AΡΙΘΜΟΙ, ΚΟΧΥΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ


AΡΙΘΜΟΙ, ΚΟΧΥΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ


Η Montessori (1870-1952) υποστήριζε ότι τα παιδιά μπορούν να μάθουν με το δικό τους ρυθμό σε ένα οργανωμένο και ελκυστικό περιβάλλον με ποικίλα υλικά και μέσα. Έδινε ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη των αισθήσεων.

💧Εμείς εδώ χρησιμοποιήσαμε :

💦Υλικα:
κοχύλια, μπαλάκια νερού σε χρώμα μπλε, ανάγλυφα ψηφία αριθμών

✏️Χρησιμοποιήσαμε αναγλυφα ψηφία των αριθμών. Το παιδί αγγίζει το περίγραμμα των ψηφίων με το δάκτυλο και λέει τον αριθμό. 
✏️Αντιστοιχίσαμε την ανάλογη ποσότητα με τις μπάλες νερού.

💦 Η μικρή γοργόνα τοποθετεί μαργαριτάρια (μπάλες νερού) στα κοχύλια του βυθού. Να βοηθήσεις και εσύ ; άγγιξε με το δάκτυλο σου τον αριθμό και πες δυνατά το όνομα του. Έπειτα, τοποθέτησε τόσα μαργαριτάρια όσα λέει ο αριθμός!





























Αντωνία Κυρμίτση 


Φιλόλογος - Ειδική Εκπαίδευση ΜΑ
Εξειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολίες/δυσλεξία

👑

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου